Lees de ervaringen van andere families
Mw. Nel Hekkens – Halin
✝ 23.05.2026
Wij zijn heel fijn en ontzettend warm opgevangen . Alles was mogelijk en bespreekbaar. Hierdoor hebben we mam een warm en mooi afscheid kunnen geven. Wat wij heel fijn ervaren hebben was de 24 uurs kamer, zodat we met onze familie in alle rust en op ieder gewenst tijdstip afscheid konden nemen.
Dank jullie wel.
Mw. Truus Delissen-Hebben
✝ 18.05.2026
Wij zijn als familie zeer tevreden over de dienstverlening van Niek Strous en zijn Confianza team. Alles onder één dak en overal is aandacht voor. We werden compleet ontzorgd maar kregen tegelijkertijd alle ruimte om op onze eigen wijze afscheid van mama te nemen. Fijn dat we in deze lastige tijd op Confianza kunnen regelen. Wij bevelen Confianza uitvaartzorg van harte aan.
Mw. Lies Hammans-Jacobs
✝ 09.05.2026
De uitvaart is helemaal naar de wens van Lies en de familie uitgevoerd in het mooie Afscheidshuis Confianza. Niek geeft de familie tijd en ruimte om het verlies van een dierbare Moeder, Oma en Omi te verwerken. Hij geeft op een rustige manier uitleg met oog voor detail en ziet de mogelijkheden voor een mooi afscheid. De wensen van de overledene en familie zijn leidend. Aan het jongste achterkleinkind gaf Niek een hele mooie uitleg van hetgeen er ging gebeuren en daarna nog een korte rondleiding. Al haar vraagjes werden keurig van een antwoord voorzien en daarmee nam hij alle schroom bij haar weg zodat zij persoonlijk van Omi afscheid kon nemen.
Complimenten voor Niek en zijn team.
Mw. Mia Janssen – Bergmans
✝ 07.05.2026
Wij zijn uitermate tevreden over het verloop van de uitvaart van mam. We waarderen jou persoonlijke manier van werken en betrokkenheid.
We willen jou bij deze nogmaals bedanken voor jou perfecte aanpak.
Mw. Els Zeegers-Gubbels
✝ 23.04.2026
Wij zijn zeer tevreden over hoe de uitvaart van Els is verlopen. Alles was tot in de puntjes verzorgd.
Dhr. Jack Peeters
✝ 22.04.2026
Niek heeft in 2022 reeds met pap en mam gesproken over hoe zij het afscheid wilden invullen.
In 2026 is pap komen te overlijden, Niek kwam ondanks dat hij op vakante ging, de dag na het overlijden langs om alles door te spreken, dat was heel fijn en gaf ons een bijzonder warm gevoel. Zijn collega Marlo heeft het daarna van hem overgenomen, dat was ook heel fijn en bijzonder warm, beide namen alle tijd voor ons.
De begeleiding was fantastisch, het kon niet beter. We werden telkens warm en waardig ontvangen. Ook op de dag zelf was alles tot in de puntjes georganiseerd, de bijeenkomst in de aula, de koffietafel etc., niets was het team van Confianza teveel. Ook bij het afscheid bij het crematorium in Blerick.
Deze fantastische begeleiding heeft ons geholpen bij het verlies van mijn echtgenoot, onze pap en onze opa. We kunnen Confianza dan ook echt aanbevelen.
Nogmaals enorm bedankt voor de fantastische en waardige support in deze moeilijke tijd !
Dhr. Pierre Slabbers
✝ 17.04.2026
Hulpvaardig in de voorbereiding; op een rustige en deskundige manier. Dat geeft vertrouwen en steun.
Mw. Corrie Rijvers-Op het Veld
✝ 11.04.2026
Confianza Uitvaartzorg bedankt.
Wij hebben de begeleiding van Confianza als erg fijn ervaren. Jullie wisten precies wat er nodig was om een persoonlijk en waardig afscheid te verzorgen. Wat ons het meest is bijgebleven is jullie oprechte inlevend vermogen. Jullie luisterden echt, dachten mee en gaven ons de ruimte om het op onze manier te doen. De 24-uurs kamer was voor ons heel waardevol. Op elk moment van de dag even binnenlopen, een kopje koffie of thee drinken en een praatje maken of gewoon stil zijn. Die vrijheid voor ieder van ons om afscheid te nemen in ons eigen tempo heeft veel betekend.
Dank jullie wel voor alle zorg, aandacht en warmte. We hebben ons enorm gesteund gevoeld.
Dhr. Pierre Probst
✝ 20.03.2026
Na de heel erg goede ervaring die we met Confianza hadden bij het overlijden van onze moeder, 14 maanden geleden, was het voor ons logisch dat we hun weer zouden contacten na het overlijden van onze vader. En daar hebben we opnieuw geen spijt van gehad. Ondanks dat het er even heel erg druk was zijn we weer top behandeld en is alles tot in de puntjes goed verzorgd! We hopen er voorlopig niet te komen, maar Confianza is echt aan te bevelen. Dank je, Marlo, Niek en collega’s, het verdriet is en blijft, maar dankzij jullie kijken we wel terug op een heel erg mooi afscheid!
Mw. Mimi Smeets-van Soest
✝ 04.03.2026
Wij hebben het afscheid van Mimi als heel waardig en mooi ervaren. Jullie team heeft ons geweldig begeleid in deze moeilijke dagen. De rust de warmte en de professionaliteit van jullie team is in één woord fantastisch.
Dank hiervoor, familie Smeets